Tijd en weer in Orlando

dinsdag 7 september 2010

Nog één week!!!

Het is nu aftellen geblazen. Nog één week te gaan en dan gaat het dan eindelijk gebeuren.
Ik was helemaal in de stress geschoten omdat we in Atlanta maar krap anderhalf uur hebben om over te stappen.Maar Remco van het Floridaforum is zo lief geweest om die stress weg te nemen en voor mij uit te zoeken hoeveel vluchten er nog gaan naar Orlando die dag, en ook als we weer terug gaan hoeven we ons geen zorgen te maken! Als je dit leest, nogmaals bedankt Remco!

Ik ben nu zo langzamerhand aan het pakken, kleding aan het strijken, medicijnen besteld bij de huisarts, medicijnenpaspoort opgehaald, licht ondersteunende kniekousjes gehaald bij de HEMA(had ik ook gelezen op het forum) dit omdat ik last heb van onrustige benen, en helemaal als ik zo lang in het vliegtuig moet zitten.
Ik moet nog leesvoer halen, wat snacks voor onderweg enz...

En hebben we er zin in? YES,YES, YES!!!!!


3 opmerkingen:

  1. Spannend he, die laatste dagen! Wij vertrekken vrijdag en ook ik was flink aan het stressen over de krappe overstaptijd van anderhalf uur op Atlanta. Bij deze heeft Remco dus ook ons gerustgesteld ;-)

    Veel succes en plezier nog met de laatste afteldaagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is allemaal wel heel spannend maar het aftellen is echt begonnen. Het is nu niet eens één week meer maar 6 dagen. Ik wens jullie heel veel plezier.
    Liefs Dini xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan nu voor de 12e keer, maar het blijft iedere keer toch weer spannend. Jammer dat wij jullie mislopen in Fort Lauderdale, daar zitten wij op 23 en 24 september.

    Jullie hebben een leuk programma opgesteld dus gaan een hoop leuke dingen zien. Als jullie ook nog gaan shoppen, dan zou ik zo weinig mogelijk kleding van huis meenemen, want alles is in de USA een stuk goedkoper ;-)

    Wij vertrekken morgen (vrijdag), ik zag al de aanmelding op onze blog en wij gaan ook proberen om jullie blog te volgen alhoewel er de komende 3 weken al veel blogs 'lopen' om te volgen...

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen