Tijd en weer in Orlando

maandag 4 oktober 2010

Kissimmee (3 oktober)

Gelukkig een ander hotel vandaag. Heel dichtbij het vorige hotel maar de kamer is veel ruimer én er is internet op de kamer. Toch wel veel makkelijker hoor.
Vanmorgen hebben we ons verslapen. Het ontbijt was van 6 uur tot 9 uur! Wel erg vroeg moet ik zeggen.
We waren van plan om tegen 7 uur de wekker te zetten,(telefoon van Richard) maar deze was uit omdat de batterij leeg was. Ik werd om 8.20 uur wakker. Heb Richard meteen aangestoten en we zijn rap de kleren ingegaan om toch nog gebruik te maken van het ontbijt.
Gisteravond waren ze heel vriendelijk in het hotel. De receptioniste was heel hartelijk en de eigenaar had ook nog even een praatje met ons gemaakt. Maar het meisje dat vanmorgen bij het ontbijt stond was super sjagerijnig ! Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. We hebben ons er niets van aangetrokken, hebben ons ontbijt genuttigd en zijn er weer vandoor gegaan.
We hebben rustig aan gedaan en hebben tegen half 11 uitgecheckt. Op weg gegaan naar International drive.
Daar aangekomen hebben we de auto bij een Touristinfo kantoor geparkeerd. Daar wat info opgehaald en een kaartje voor de trolley gekocht voor de hele dag. Dit kostte $4,- per persoon.
Maar we waren nog niet zo lang op weg toen mijn hoofdpijn weer op begon te spelen, die ik die avond ervoor ook al had en waarvoor ik al een aantal asperines had ingenomen. Nadat we bij een outlet hadden rondgekeken en ook nog bij een Fleamarket, werd ik erg misselijk en besloten we om het nieuwe hotel op te gaan zoeken en daar even uit te rusten.
In het hotel aangekomen konden we gelukkig meteen naar onze kamer die al gereed was.
Ik ben op bed gaan liggen, en heb nog wat tegen de hoofdpijn ingenomen.(tja, je moet toch wat).
Gelukkig knapte ik na een paar uur op. Ik heb me lekker gedouched en we zijn naar "Downtown Disney" gereden. Daar hebben we gegeten en heerlijk rondgelopen. Het weer was heerlijk. Dit is de laatste dagen toch een stuk beter dan een week geleden. Toen was het zo verschrikkelijk benauwd maar nu is het wel warm maar veel aangenamer.

We vonden het erg gezellig bij "Downtown Disney".We hebben nog zitten twijfelen of we morgen nog een park zouden gaan bezoeken. Maar we doen het niet. Wij zijn alletwee geen pretpark mensen. Ik vind het heel leuk om ergens in te gaan, maar ik word overal kotsmisselijk in. Richard houdt er al helemaal niet van.
En Epcot kan best heel leerzaam zijn en ecucatief maar eerlijk gezegd hebben we daar ook geen zin in. En "Mission to Mars"  lijkt me  hartstikke gaaf maar dan komt er weer dat verhaal van die misselijkheid om de hoek kijken. En aangezien we zo twijfelen en de entree niet mis is, hebben we besloten om niet te gaan.

Onze vakantie kan in ieder geval niet meer stuk! We hebben één dag slecht weer gehad en verder zonneschijn, strand, zee, dolfijnen, alligators en wat al niet meer!
Morgen nog een dagje winkelen, wat souvenirtjes halen en dan is de koek op. Het is snel gegaan en we hoeven eigenlijk voor ons gevoel nog niet naar huis maar ik mis de meiden wel en daarom vind ik het ook wel weer fijn om naar huis te gaan.
Maar het lijkt erop dat ik al afscheid aan het nemen ben haha. We hebben nog steeds: "One day to go!!!
Tot morgen..................



Bij de Daytona speedway experience








Nog even naar "the world's most famous beach"



even uitrusten na de zware wandeling door het zand...

Downtown Disney Marketplace

Helemaal van lego





ja... auto's he....

Maar deze is van mij!



Tot morgen....

2 opmerkingen:

  1. dus ga nog ff heerlijk genieten meid, en natuurlijk is het weer fijn om je meiden te zien.

    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere reis maken jullie, jammer van de hoofdpijn al was het snel onder controle.
    Nou geniet nog haal er alles uit en wij lezen vol heimwee mee hoor!

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen