Tijd en weer in Orlando

maandag 2 augustus 2010

Nog precies zes weken!

Ik ben druk bezig om van dit blog iets leuks te maken. Het is wel een gepuzzel aangezien we nog nooit zoiets als een blog gemaakt hebben. Maar voor alles is een eerste keer, nietwaar?

Ondertussen is de reis helemaal betaald. We hebben geboekt via Nova reizen. We gaan vliegen met Delta airlines en het is de eerste keer dat we buiten Europa op vakantie gaan.
We vliegen op de 14e september om ongeveer 10.30 uur vanaf Schiphol. We maken een tussenlanding in Atlanta en als het goed is komen we rond 20.00 uur plaatselijke tijd aan in Orlando. Daar hebben we een auto gehuurd van Sunny cars. Nadat we die hebben opgehaald zullen we onze eerste nacht verblijven in het "Best Western airport" in Orlando. Hopelijk is dit een beetje te vinden.
We hebben namelijk wel een navigatie maar die is niet geschikt voor Amerika. Waarschijnlijk kopen we er eentje in Florida.
Ik zal binnenkort het reisschema doorgeven, maar dit moet eerst nog wat aangepast worden........

4 opmerkingen:

  1. Hallo Richard en Lenie,
    Ik zie dat ik de eerste ben die me aangemeld heeft om jullie te gaan volgen,
    Best spannend allemaal voor jullie, ik wens jullie ook heel veel plezier daar in The Sunshine State en jullie hebben misschien al bij anderen gelezen dat The Sunshine State heel verslavend werkt, en daar is nog geen medicijn tegen opgewassen hoor.
    grtjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw blog ziet er al goed uit hoor voor zo'n eerste keer. Je zult zien dat als je eenmaal 1x in Florida geweest bent het hier niet bij zal blijven, haha. Leuk om jullie te volgen, dan kunnen we afkicken van onze vakantie :)
    Groetjes,
    Anita (Tans4USA)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Richard en Lenie, leuk ik hoop dat dit een vakantie wordt om nooit te vergeten.

    Harrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi kanjers,

    Jullie kunnen nu echt gaan aftellen!! Lekker een lange neus maken naar iedereen die de vakantie er al op heeft zitten, haha
    Geniet ook vooral van de voorpret!!!
    Maar we gaan er toch nog wel één (of twee) drinken op jullie grote avontuur aan de andere kant van de plas? Voor de tijd en na de tijd natuurlijk weer. Nog even wat afspreken.

    Dikke kus, Renate (een trouwe volgeling)

    BeantwoordenVerwijderen