Tijd en weer in Orlando

dinsdag 24 augustus 2010

NOG DRIE WEKEN!!!

Tjonge jonge, nu komt het toch echt dichterbij! Nog geen tickets ontvangen maar het reisbureau heeft me verzekerd dat deze ongeveer 2 weken voor vertrek zou worden bezorgd.
Ik zit ondertussen elke dag op het floridaforum en schrijf alles in het boekje dat meegaat als we naar Florida gaan. Zo staan er een aantal hotels in die goed aangeschreven staan, plekjes die we moeten bezoeken maar ook hoeveel liter een gallon is en wat de huidige benzineprijs is om maar iets op te noemen.

Ook heb ik geprobeerd een routekaart hier op het blog te plaatsen maar dit wil nog niet lukken. Ik doe iets verkeerd maar ik weet niet wat!:-(
Maar ik heb nog even de tijd om dit uit te zoeken.....
Ondertussen eerst nog proberen hoe ik hier de foto's op geplaatst krijg, want anders zit ik er in Florida mee, maar zal wel niet zo moeilijk zijn.
Wat duurt wachten lang pffff.......

1 opmerking:

  1. Dat begint nu lekker op te schieten voor jullie. Wij zijn hier nu 2 weken en hebben het geweldig naar ons zin. Zou nog wel 3 weken willen blijven.
    Succes met de voorbereidingen.
    Groetjes,
    Anita (Tans4USA)

    BeantwoordenVerwijderen